Salam Aleikum! Mina vänner!

God morgon på er, igår hade jag en jätte trevlig kväll. Middagen gick jätte bra å jag e såååå nöjd med hur allt blev.

Var iväg å lämnade barnen hos mamma och va en sväng förbi kyrko gården sen drog jagå sony iväg till stan för att shoppa mat och tillbehör. Vi stressade runt halva stan och kom inte hem förräns typ halv 6, då va det bara å börja städa och laga mat, snabbt hoppa i kläderna och måla sig lite. Som tur va så kom gulliga Iluna och hjälpte till. Och jag kan ju lova att jag va lagom stressad med maten men allt blev perfekt trotts att de va lite stress i början.
Sen ska jag inte glömma bort och nämna vilken klant jag va som glömde bort att det var röd dag igår och att systemet va stängt!! Panik!! Men jag lyckades få tag på en platta öl och Veronica hade med sig sin bag in box ;) Så det löste sig ganska bra.

Gästerna kom och jag fick fina presenter bla: blommor, present kort på underkläder, stekpanna, body butter (satsuma), te och choklad. Inte illa! Tack söta ni!

 
Min fina dukning.

Kvällen meny bestod av:
Citron Kyckling med oliver
Cous cous, hommus, feta, oliver, lebne, glaserade rotfrukter och bröd.
Till dessert blev det en indiks dessrert vid namn Shrikand.
Mums va det!!


Spel mästaren Iluna!

Efter middagen drog Iluna fran Orangino ett himla roligt spel måste jag säga, där man lär känna sina med spelare och som verkligen leder till intressanta diskussioner och får en att ranska sig själv.

Min gulliga Iluna sov över så jag fick lite mysigt nattligt sällskap. Och nu har jag städat och tänkte börja baka inför dagens fika då min mamma, syster osv kommer men jag va tvungen att inse att jag inte skulle hinna baka så sony får åka å köpa nått fika bröd.


Så här pigg och glad e jag så här dagen efter :)

Tusen tack tjejer för en jätte trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Iluna

tack själv gumman, kunde varit en trevligare kväll. Hoppas de blir många gånger framöver. Å ha en super mysig dag med familjen.

kramar

2008-11-02 @ 13:34:18
URL: http://iluna84.blogg.se/
Postat av: Iluna

ja skulle absolute kunna flytta dit typ nu...de är massa nybyggen där nu oxå som dom säljer....men men...

2008-11-02 @ 16:03:46
URL: http://iluna84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0