Sollentuna C får tummen ner...

Halloj

Har vart iväg med min mann och wille och kikat in sollentuna C vilket bara var rörigt, va som att vandra i en laburint, men det blir nog bra när ombyggnationen e klar.

Vi drog vidare till en galleria som e klar nämligen Kista.
Där käkade vi lunch, jag käkade på Italian grill en super god taldrik med lax som jag kan rekomendera. Sen syndade jag med ett glas fanta :(

Hittade en present till syster sonen min oxå.

Snart stressar familjen vidare för att hämta Tilda och hon ska få bjuda på lite familje fika på dagis.

Kommentarer
Postat av: Iluna

Hejsan. Hur är de med er alla? Här jobbas de å står i som sjutton. Kom du hem ordenkligt i lördags?

Tänkte kola om i har några planer för lördag? eller som man ska föröska ses med alla barnen?

kramar

2008-10-09 @ 19:08:59
URL: http://iluna84.blogg.se/
Postat av: Iluna

jora de gick bra, vi hade kul me de super mycket folk, å ala vi va lite trötta. Men vi stannade til tre iaf sen mötte vi magnus i sumpan å åkte taxi med han hem. Sen sov vi till kl 12 på söndagen, vaknade av att magnus mamma ringde å frågade när vi skulle komma. Hahah så de blev sjukt stresigt skulle va på kalas kl 13 på andra sidan stan.Så de e tur att fint folk brukar komma sent :P

Men hör av sig om du kan på lör.

Ha en trevigt kväll. Kramar

2008-10-09 @ 21:11:11
URL: http://iluna84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0