Tävla om en mascara

Nu ni allesammnans kommer en härlig tävling här på bloggen. Det var ett tag sedan va!?
De som ligger i potten är en svart mascara från Aco! Har själv en likadan och e super nöjd.



Så här gör ni för att vinna:

Bli medlemmar på Gratis bio genom mig, klicka på länken elr ange mig (AnnelieB85) som er värvare. Ni får då 75 gratis start poäng. Men jag vill att ni totalt ska samla ihop 175 poäng på Gratis bio och när ni gjort det så lämnar ni en liten kommentar i detta inlägg så drar jag en vinnare den 21/10.

Lycka till!!

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Ojoj det är ju svårt att samla poäng om man inte kan köpa nåt ännu. Har bara 99 poäng än så länge:( Ska kämpa på :)

2008-10-21 @ 12:35:58
URL: http://lalalottiees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0