cigg



Hej!

Har funderat på en sak...Min sambo är ju rökare vilket jag inte är. Så varje månad går över 1.000 kr av våra gemensamma pengar till hans rökning. Tycker själv att jag då borde ha rätt till samma summa och unna mig själv nånting och jag vet att Sony sakt till mig att det e helt ok flera gg, men ändå e jag för snål mot mig själv. Tycker då att det e bättre att vi lägger pengarna på räkningar,barnen osv.

Men jag menar skulle vi va super fattiga nån månad så lyckas han ändå fixa fram pengarna till sina cigg, typ å lånar osv...
*lite irriterande*

Kommentarer
Postat av: iluna

ja kan helt förstå din irritation... För oss mammor e de självklart att familj å barnen går ihopp, så har derför svårt att ta massa pengar varje mån till än sjäv...men karlarna kan de...Du får föröska skola om din hjälna å bli lite ego!

2008-09-15 @ 20:57:58
URL: http://iluna84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0