Jag vill ha mera barn!

Har precis kollat klart på ett underbart avsnitt av Singel mammor. Satt och bölade som vanligt!
Men jag tyckte Joni's förklaring om hur det var att vakna upp efter förlossningen och fatta att man var mamma och att på ens bröst låg änns lilla bebis! Ähhh, gud va underbart det är med barn, att föda barn, att bära barn, att ha barn, ALLT!

Och att se Malin föda sin dotter, va ju underbart de med!

Det får mig bara å vilja ha mer och mer barn.
Jag känner värkligen att det är de här jag ska göra med mitt liv, att bilda familj osv. Jag brinner för mina barn och min familj, det e verkligen dem som är mitt liv och mitt intresse.

GUD VA MÅNGA BARN JAG SKA HA!

(haha ser Sony et här inlägget lär han väll svimma! :P )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0