Min stora tjej

Hej på er! Har haft en halv seg dag då vi mestadels har vart hemma. Tog en tripp till Kista med familjen och s införskaffade sig nya pjucks, barnen shoppade upp påsk pengen de fått av min farmor på BR och sedan blev det en tripp till den gula måsen. När vi kom hem ville barnen testa sina nya leksaker bla en sån där såpbubbel blåsare som blåser en massa bubblor på en gg så jag och barnen gick ut på gården och gissa om Tilda blev populäraste tjejen på gatan! :) Hon var så mallig och blåste med sina bubblor.

Det är så kul att se henne leka nu när hon blivit en stor 3 åring. Hon är verkligen en social liten tjej, direkt när vi kommer ut från porten ropar hon till alla de stora tjejjerna (det bor bara äldre barn på vår gård)
-Hej här e jag! och så springer hon dit och pratar och leker med dem, hon är inte blyg för fem öre och det e verkligen härligt att se!

Hon verkar trivas bäst med lite äldre barn oxå, det har säkert att göra med att hon själv är lite lill gammal oxå :)



(tyvärr blir det bara gammla bilder i bloggen nu eftersom min kamera e paj)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hihi söööt,Lillemannen min e likadan,äldre barnen gör ju mycke roligare saker mer spännande så ;)

2009-04-13 @ 20:34:10
Postat av: Tessan

2009-04-13 @ 20:34:28
Postat av: dookie

Fina ögon hon hade :)

2009-04-18 @ 21:02:24
URL: http://dookie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0