nya tider

Jag vet att jag vart dålig med uppdateringen den senaste tiden men så e det ibland. Ibland har man inspiration osv å skriver ofta och ibland står det still. Det är iaf jätte kul att få kommentarer så då brukar jag alltid få lust att skriva igen :)

Imorgon byter jag arbets plats och ska även gå ner i tid till 75 %, ska bli riktigt skönt och slippa mina 17 tider som jag haft i princip varje dag nu det här året, BLÄ!

Men det e ju alltid nån viktig petter som ska snick snacka om schemat så får se om jag  får som jag vill med mina tider, det tåls att se.


Kommentarer
Postat av: Tessan

Hallå vännen hoppas ni mår bra =)

Jag hänger kvar i bloggen din ;)

Vart ska du börja jobba nu,närmre hemmet eller blir du kvar här? Krama

2009-08-20 @ 10:04:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0