God jul

hej hej hoppas att er jul har vart bra.

Vi har haft det jätte mysigtmed släkt, klappar och god mat.
Julafton firade vi hos svärmor medbarnens fastrar och min svärfar var oxå där. Det blev en massa god mat, trevligt sällskap, massa klappar och jultomten som kom på besök.

Juldagen åkte vi till kyrkogården och tände ljus för min pappa, min bror och farmor (det ehemskt men debörjarbli några stycken nu)
Sen åktevi till min syster och firade jul nr 2 med min mamma och systerns familj, ännu mer julklappar och god mat :)

Och idag kom min mamma hit och gav barnen en hel säckmed klappar som vi glömt att öppnapå julafton.

En långdragen jul med andraord...

Hoppas ni oxå haft det mysigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0