JAg vill bli sjuk!!

Sitter på jobbet igen och har nu lite skön rast...Magen är full med goda raggmunkar som jag proppat i mig.

Jag ska berätta om min hemska dag i går, hela dagen på jobbet mådde jag nämligen lite halv dant, kände mig febrig och frös osv. När jag kom hem trodde jag att jag skulle dö av feber haha, kände mig jätte sjuk och frös och till slut deckade jag i soffan och tänkte att nu e det kört, inte för 5 öre kommer jag palla gå till jobbet imorgon!

MEN pang så va det morgon och jag kände mig hyfsat pigg och snorig så det va bara å knalla iväg! Ja, så verkar det vara för mig: det vill aldrig bryta ut, jag ska gå runt ett halvår säkert å bara vara krasslig, ush och fy!

Sa jag att jag börjar känna mig febrig nu igen?

Kommentarer
Postat av: Leia

Sjuk är inget att vilja vara..

2009-02-27 @ 14:09:54
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: joyce

kul att du är med å tävlar sötnos !

i wish u goodluck :)



kram

2009-02-27 @ 18:20:46
URL: http://kemmielynleysen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0