Idag har jag utsatts för många prövningar, haha.

Har vart iväg till stan med mamma och barnen och det va ingen trevlig upplevelse vill jag lova. Jag skulle hitta födelsedags presenter till min syster son som fyller 1 år i helgen och till Tildas kompis som hon är bjuden på kalas till, hittade till Tildas kompis och självklart blev det små grejer till barnen oxå men sen spårade ungarna ut, elr mitt och mammas tålamod tog slut.

Fan jag blir helt svettig med barnen! Har såååå ont i ryggen och det kokar i hela mig typ hela tiden.

Den som e jobbigast e juh Tilda och hennes jävla trotts!!! Blior galen på henne, det e var 5 sekund som man måste skrika på henne, hon lyssnar inte på nått jag säger och bara retas och testar gränser, och självklar hänger lille brorsan bara på och tycker det e skit kul!

Tycker synd om Tilda för hon får bara skäll hela tiden, William får en kram och lite mys då och då men henne e jag konstant arg på, så jäkla trist! :(

Nån annan som har det som jag??? Någon????

Kommentarer
Postat av: Tessan

Du är inte ensam om att känna så

Liam är inne i en trots period nu så det känns som man är sur på honom hela tiden=( jätte tråkigt



Hoppas ni mår bra!

Kram

2009-07-24 @ 23:08:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0