Mammas shopping tur

Jag nämnde juh här om dagen att familjen skulle till spårvägs museet och vi kom faktiskt iväg dit, en favvorit i repris, vi har nämligen vart där förrut. William älskar ju allt som har med tåg att göra så det e juh klart att han var helt lyrisk att få titta på alla gammla tåg och bussar. Men SEN...till mammas lycka så åkte vi ut till Iitala outlet som ligger i Gustavsbergs hamn så jag fick shoppa lite. Och jag e fortfarande helt lyrisk över mina köp och längtar tills jag har pengar i min ficka och får åka dit igen :)



Det här e mina fina fynd, 2 jumbo muggar från Nordkök, 1 godis skål från Höganäs och 2 underbara muggar från Iitala.

Imorse invigde jag mina favvo muggar med en stor kopp kaffe! Och jag loooovarar att det smakade lite bättre än vad det brukar göra med de gammla muggarna.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0