Fler sånna här dagar tack!

Idag har jag haft en underbar dag med mina fina små barn.
Slutade tidigt idag, redan 13.30. Så då åkte jag snabbt hem och hämtade barnen och så gick vi till plask dammen här i närheten. Vi köpte även med oss en sallad på vägen.

Så vi var där hela eftermiddagen, när alla började gå hem för att äta middag kunde vi sitta kvar och äta våran och fortsätta njuta av sol, bad och lek.

Inget skrik och bråk på hela dagen idag, det känns underbart :)

Vi har verkligen njutit av dagen, solen och varandra.

Kommentarer
Postat av: The Price of love - Bloggdesign

Hej

Om du inte gillar reklam för tävlingar och sånt så ber jag hemskt mycket om ursäkt för denna kommentar. men annars så vill jag tipsa om en tävling på min blogg där man kan vinna en design.



Om du är intresserad så hör av dig :)

kram //Thepriceoflove

2010-07-14 @ 20:24:54
URL: http://thepriceoflove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0