Halloj!

Har haft en ledig dag i dag, ungarna har vart på dagis och jag har slappat hemma. Inte gjort så mkt, njutit av det vackra vädret med en bok på balkongen. Det har juh vart världens sommar värme idag, på balkonen satt jag verkligen och stekte i solen och nu på eftermiddagen satt vi och käka middag där ute. Helt jävla underbart!
Det känns som riktig sommar nu, hoppas det är här för att stanna. Ungarna är fortfarande ute och leker, gården är full med ungar som cyklar och har kul. Bara det är ett härligt vår/sommar tecken!

Igentligen har det vart en ganska pissig dag för mig, mentalt. Har hållt på å stressat upp mig över små saker som jag lyckas göra hur stora som hellst i mitt lilla huvud. Jag e grym på å göra så, så jävla onödigt. Jag jobbar på å lära mig tränga bort sånna tankar...det e först nu fram mot kvällen som jag lyckas slappna av lite grann.

Inatt sov jag dessutom skit dåligt, har aldrig haft problem med sömnen men i natt sov jag ca 4 tim. Inte likt mig, har ingen aning om vad det handlade om.



Barnen förra sommaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0