Barnkalas!

Ja som jag nämnde tidigare så fyllde husets lill plutt år igår och det firades så klart med påmpa och ståt...elr med ett barn kalas iaf! :)


Det började på morgonen med att lill prinsen blev väckt med sång och tårta (läs:Bulle) och ett paket från syrran.

Senare på dagen plingade det på dörren och en massa barn och föräldrar strömmade in och det blev fullt ös medvetslös här hemma! Det flög leksaker, present papper och popcorn överallt och ljudnivån var på topp så vi föräldrar nästan fick skrika åt varandra för att göra oss hörda. MEN gud så kul de hade och gud så trevligt Jag hade! Jag är mkt nöjd och tycker att det var ett väldigt lyckat kalas! Tack alla fina vänner för att ni kom och firade min William och tack för alla fina presenter!


Det "lilla" paketet.

William hade önskat sig en spåk tårta, så en spök tårta blev det och en massa spöken till på köpet!
 
BuuHHHUUuuuuu!!

Förra året såg kalaset ut så här:


Födelsedags barnet 2010.


Ormtårta 2010.

Jag älskar verkligen att arrangera kalas och middagar och liknande. Älskar allt från att planera, handla till att utföra :) Och baka är också en favvo aktivitet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0