Im back!!



Halloj!!
Jag vet, jag vet det va ett bra tag sen....vad kan jag säga??
Har haft fullt upp med praktik, skola, sommar jobb och livet helt enkelt.
balnd rullar livet bara på i 180 och man hinner inte med nånting.
Nu har min vän Iluna börjat blogga igen (eftersom hon har all tid i världen nu när hon är mamma ledig!) och hon gav mig helt enkelt inspiration till att börja igen.

Hajja att jag blogga sedan juni 2007! Helg galet, men jag har haft min blogg uppehåll till och från. Har aldrig riktigt haft hjärt att radera bloggen trotts att jag inte bloggat på länge. Men då och då går jag tillbaka till bloggen och kikar runt lite, så kul att se vad man har haft för sig och bloggen är juh fylld men en massa minnen!
Och som nu då så får jag helt plötsligt ett infall att fortsätta blogga lite :)
Ja, så nu e jag iaf tillbaka så får vi se hur länge det håller, kan juh bli glest med inlägg igen sen när skolan börjat igen, men den som lever han får se :)

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0