Utan mina barn!

Det är tyst och lugnt här hemma, jag har avnjutit en frukost framför nyhetsmorgon i lugn och ro. Jag har kunnat lyssna på musik på hög volym medans jag gjort mig i ordning och jag är för en gång skull på glatt humör och redo att möta dagen.

I vanligt fall vid det här laget så har jag vaknat av skrik och bråk, skrikigt och bråkat tillbaka, räknat till hundra och tagit många djupa andetag och redan blivit irriterad. Men inte idag...

Barnen är nämligen med sin pappa och ska vara där veckan ut, känns vemodigt för mig. På ett sätt så känns det himmla skönt eftersom det var länge sedan jag var utan barnen, kan vara skönt att få göra saker som jag tycker om i lugn och ro, sova, träffa vänner och försöka vara lite social men jag kan knappt minnas sist jag va ifrån dem så här länge... de är det som känns ganska ledsamt och tufft. Jag är jämt med de här troll ungarna, hur ska jag klara av att vara utan dem en hel vecka???



Nu ska jag snart dra iväg till en outlet i Vinsta där de säljer ut märkes kläder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0