Im back!

Det var ett tag sen jag skreb här på bloggen. Har ofta tänkt att jag har lust å fortsätta blogga men sen blir det juh bara så att tiden inte riktigt räcker till.

I förrigår satt jag å slö surfade och halkade in här på bloggen och började då läsa mina gamla inlägg, åhh gud va kul det var att läsa om vad jag gjorde för några år sen och se alla fina bilder på när barnen var små! Då blev jag riktigt sugen på att börja igen. Och här sitter jag nu då...

Varför ha stress över att jag inte hinner blogga så ofta? Vem bloggar jag för igentligen? Inte för din skull iaf ;)
Nää det ska juh vara för min egen skull, sen är det bara extra roligt om folk följer bloggen, gillar det man skriver och lämnar komentarer. Men mest är det juh för att föra en typ av dagbok för mig själv, dokumentera vad som händer i mitt liv, barnens utveckling, min utveckling osv. Just det här att kunna sitta och kika tillbaka på vad jag gjorde för ett år sedan.

Så då gör jag ett nytt försök med bloggandet då. Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0