Allt om hälsa 2011

Intervjun gick bra, träffade en underbar diakon som hade massor av information och var oerhört inspirerande! OCH jag kom i tid! Därefter begav jag mig till Älvsjö och hälso mässan. Har gått runt länge, kikat på alla prylar och låtit mig inspirerats i hälsans tecken. Efter att ha lyssnat på när Anna skipper föreläser, tittat när blossom dansar zumba, tittat på en ful manlig strippa, blivit sminkad och fått en klassisk svensk massage så sitter jag nu på tåget på väg hem för att hämta mina små från förskolan och starta vårt fredags mys.
Hoppas ni haft en lika trevlig fredag som jag och att ni verkligen myser till det ikväll hemma i tv soffan!
Kram!


Kommentarer
Postat av: Erica

Tips som alternativ till en manlig strippa till sexpartyn, möhippor m.m: http://slaventommy.blogspot.com :)

2011-11-20 @ 17:23:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0