Fått höra hur vacker jag är...

Imorse träffade jag en spanjor från Alicante som var här i Sverige för att arbeta, han bad mig om hjälp på knagglig engelska med bussar och direktioner. Jag tänkte att nu ska jag inte vara så trist och stel som de flesta svenskar brukar vara utan jag hjälpte glatt till och vi stod och pratade om allt mellan himmel och jord, riktigt trevligt tänkte jag....tills den kom; kan jag få ditt nr, du är så vacker, kan vi bli vänner osv ...
När jag slet mig loss ifrån mannen hade han praktiskt taget friat och bokat in vår första date på mindre än 30 min!!
Känns ganska sjukt, men samtidigt slås jag av ett dåligt samvete för att jag inte handskats med situationen på ett bättre sätt. Nån som känner igen sig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0