Glad påsk på er!

Glad påsk allihopa, hoppas ni alla har haft en mysig påsk med nära och kära, god mat, massa påskmust och en massa påskgodis!

Själv har jag och barnen firat påsk hos mamma där syrran och hennes gäng oxå var med så klart! Vi åt god mat, drack påskmust och ungarna gick på jakt efter påskägg. Det har blivit tradition att fira påsk hos mamma, det har vi gjort i alla år. Traditionen brukar även vara att jag bakar desserten till påsk middagen och det gjorde jag i år oxå. Det blev påsk cupcakes med ett litet fågelbo med små ägg på, dock såg det bättre ut än vad de smakade kan jag säga- blev en aning torra! Efter maten går barnen ut på mormors baksida och letar efter påskägg bland buskar och vrår. I år blev de lite paffa då haren fortfarande var kvar. :)
Annars har jag och barnen bara tagit det lugnt och hängt hemma för det mesta, känna faktiskt rätt så skönt. Jag känner mig riktigt utvilad! Ett tag blev jag riktigt rastlös och tänkte Shit jag måste ut, iväg, måste föra något. Men sen kunde jag faktiskt lugna mig i att bara slappa hemma.

Nu håller jag på och säljer massa prylar på blocket och det är alltid lika spännande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0