Dagens

Imorse var jag iväg på gymmet igen körde Zumban med nathaly, lika grymt som vanligt. Efter träning och dush stannade jag kvar i gymmets café och tog en god smothie :) kände att det var jag värd!

Drog sedan vidare till stan och möte upp s och kidzen. Vi käkade lunch och drog sedan till stads museumet, vilket är en favorit som vi brukar besöka ibland. Det har vart så bra där eftersom det alltid vart fri entré, men i år tar det 70 kr men då fick man ett årskort oxå och det kan de Juh vara värt.
Förutom utställningar så har de även ett stort lek rum för barn där som är jätte bra. Det är uppbyggt som Somalia med ett café, ett slott, hav med båt, fisk marknad och butik allt där barnen kan leka och röja. Det kan jag varmt rekommendera om man har vägarna förbi Slussen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0