LCHF

Yes jag kör den! Den omtalade, trend? Dieten. Är inne på min 3e vecka nu. Förra veckan började jag tröttna eftersom jag följt dieten ganska hårt och börjat träna, MEN märkte Inge större resultat vilket man självklart vill. Jag hade inte minskat mina mått och bara gått ner 0,5 kg=NADA!! Så jag var redo att ge upp, tryckte i mig en meny från McDonalds. Men när jag kom hem och stod på vågen så märkte jag att jag gått ner 2 kg och den siffran visar vågen även idag så det kan inte vara fel! Wiii så glad jag blev och beslöt att jag nog ska fortsätta med LCHF ett tag till, och träningen så klart! Jag kan ju lixom inte kasta in handduken när jag börjar se resultat!?

Jag har köpt hem Katrin zytomierskas bok om LCHF och den kan jag varmt rekommendera. Hon är jävligt pep och har recept och mat scheman som funkar bra.

För övrigt är jag ganska nöjd med dieten. Maten är inte äcklig, det handlar bara om att byta ut kolhydraterna mot fett och protein ist. Och eftersom man äter så fet mat hela tiden så känns det inte som att man går på någon för du är lixom aldrig hungrig. Går runt och är konstant mätt och därav minskar sötsuget.

Vi får se hur länge jag kommet palla med dieten och hur det går. Ni kommer få följa med här på bloggen iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0