ShooOOOooo

Är nyss hem kommen från gymmet med två trötta barn. Körde mitt första Reggeaton pass. Tyckte det va ganska tråkigt, ingen riktig reggeton musik elr dans utan det var mer som afrikansk dans. Tror inte jag kommer köra det passet igen om det inte blir ett byte av instruktör.

Barnen hade jätte kul på barnpassningen och ville INTE gå hem, det slutade med att jag fick jaga barnen runt gymmet för att få med mig dem till bussen. Ja, hem kom vi iaf och nu ligger vi alla tre utslagna på soffan.

Imorgon väntar en pirrig dag då vi ska resa till London och faster och kusinen. Så det blir nog inte så mkt mer bloggande förrän jag kommer hem gissar jag på...

Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0