Oprah!!!

Okej sitter och kollar på tv, kollar på ett program som heter; Oprah, bakom kulisserna. Alltså får man följa med bakom kulisserna på Oprah winfreys 25:e och sista talk show säsong.

Jag bara måste dela med mig av hur fantastisk denna kvinna är! Hon kom från ingenstans och blev en av USA:s mäktigaste/rikaste kvinna. Hon har givit så mycket, spridit så mycket inspiration, tankar, visdom, glädje, kunskap genom åren! Alla kända gäster hon haft!! Hon har till och med haft den sittande presidenten barak obama och hans fru sittandes i sin soffa och vad säger barak till henne; du har gjort så mycket för det här landet och vi är så tacksama för att du finns i vårt liv! Wow tänk att få höra det från presidenten! Mäktigt!

Aaa jag vet inte om ni förstår det jag vill få fram, själv sitter jag med lite tårar i ögonen och hejar på Oprah! Vilken mäktig kvinna!


Kommentarer
Postat av: Tessan

Vart har du tagit vägen Annelie?
Fortsätter kika in här med hopp
om att du hittar tillbaka,kul att följa dej och
ditt liv :)
Kram Tessan.J

2012-09-26 @ 14:35:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0