Äntligen köpt en ny kamera!

 
Olympus MY-770 SW Titangrå
Stöttålig kamera med 7 megapixel som är vattentät ned till 10 meters djup
 
Olympus µ 770 SW är världens första digitala kompaktkamera som är vattentät ner till 10 meters djup, stötskyddad för fall från höjder upp till 1.5 meter och till och med trycktålig mot tyngder på upp till 100kg!
   
  • Objektiv motsvarar 38-114mm i 35mm
  • Närgräns 7cm
  • Minnestyp xD
  • Vattentät 10m djup
  • Film 640 x 480, 15 fps
  • Pictbridge

Denna fina kamera köpte vi idag har ju pratat länge om att min gått sönder å vi planerat att köpa en ny å nu så har vi äntligen gjort det :)
Den ligger i skrivandets stund på laddning å förhoppningsvis så kan jag börja använda den imorgon.

Var oxå å köpte en dop present, kan tyvärr inte skriva vad jag inhandlat för min kära vän Iluna ( mamman till barnet som ska döpas ) e en flitig läsare av min blogg. :) Berättar senare.

Så imorgon på dopet kanske jag kan fota med min nya kamera, har ingen aning om vad jag ska försöka klämma mig i för kläder till dopet imorn, inget passar ju :(


Kommentarer
Postat av: A

Det är kul att fota

2007-08-10 @ 21:47:59
URL: http://everythingisbeautiful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0