Feeling Blue...

Ja, idag hardet var super fint väder, riktig utomlands värme. Hadde hoppats på att få bada men så blev det ej.

Har lite problemos i mitt liv just nu å det känns inge kul, så ja man kan väll säga att jag e ganska nere. Ena stunden e jag skit stak å skiter i allt å bara kämpar vidare medans andra stunden (ftast) så e jag svag som en piss myra och vill bara dra täcket över huvudet å tjura tills jag dör! Så har det vart hela dagen idag, ush det e inge kul, vet inte riktigt vad jag ska göra....

Så det blev inge bad idag, men familjen gick ut på baksidan en stund å hadde lite picknik, spelade boll och Tilda fick springa runt i sin bikini medans mamma och pappa hällde vatten på henne, det var kul. Men man orkade inte sitta där så länge för det var så varmt, man skulle ha behövt lite vatten att svalka sig med.

Men imorgon skulle det tydligen vara typ lika varmt som idag så vi kanske har tur å lyckas ta oss till nått bad imorgon istället. Ska nämlingen ändå pallra mig iväg till stan då jag har tid hos barnmorskan, förhoppningsvis för sista gg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0