Sandlådan.

Har vart ute i sandlådan med lill tjejen en stund:

  

Kan ju tala om att det blev världs krig när vi skulle gå in, hon ville inta alls gå in utan tyckte det var jätte kul i sandlådan. När vi kom in fick hon hoppa i säng på en gg å hon somnade på studs! Så nu sover hon å får käka en sen lunch när hon vaknar. Det har blivit lite hipp som happ med tiderna idag men vi överlever nog :)

Älsklingen åkte iväg för att träffa en kompis en stund så jag njuter nu av tystheten här hemma, magen e mätt oxå eftersom jag precis käkat farmarbiffar och mos. Tvätten  klar oxå men jag orkar inte hänga upp den nu, ska njuta av min tid nu, kan hänga tvätt när gullungen vaknar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0