Jul önskelista

Jag försöker knåpa ihop lita saker sm vi önskar oss, men det e svårt. Så nu kan jag kolla på den här listan när nån frågar. kommer fylla på mer mer saker när jag kommer på.

Tilda
Alfons saker.
Dockvagn
Spis med Tillbehör (ska få av mamma & pappa)
Bondgård med djur
vatten färger+pensel
Fingerfärg

William
Babysim (hellst i sumbyberg simhall)
Tjock baby filt att ligga på på golvet
Kläder strl 68
Skip hop sköt väska (gärna en svart)
Mitt första år bok

Annelie
Svarta foto album (3st hellst som man klistrar in bilderna i)
Vanliga foto album
Masage
Frisör besök (sling + klipp)
Present kort på kläder
Medlems avgiften på sats (700kr)
Hel års prenumeration på Mama
Körlektioner
Pärl örhängen
body butter från body shop
The hills soundtrack
The hills dvd box Sesong 1 & 2
En jacka jag sett på Zara för ca 800kr


Kommentarer
Postat av: Sofia

Har du egen lägenhet? Tänkte om du inte ville visa lite bilder.. Alltid kul att se hur andra bor..

2007-12-04 @ 11:59:39
URL: http://tusse.tjejsajten.se
Postat av: Sofia

Gör det! Vore kul! :)

2007-12-04 @ 12:15:54
URL: http://tusse.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0