29 dgr!!

Vill bara påminna mig själv om att det endast e 29 dgr kvar till min beräknade förlossning. 29 dgr!! Hör ni hur lite det låter? Shit känns som om det e skit mkt kvar som måste köpas å fixas å donas. Ska göra en lista för att förhoppnings vis lugna ner mig själv lite.

Vagnen måste komma ( borde komma i slitet av nästa vecka.)
Köpa en kudde till vaggan.
Köpa ett spjäl skydd till vaggan.
Köpa första dressen
Köpa filt och nalle att ta med till BB
Köpa en present till Tilda
Köpa en present till beben från Tilda
Köpa skötväska (inte ett måst, de kan vänta eftersom jag har sido väskorna på vagnen)
Köpa hem alvedon, ammnings inlägg, bindor

Tror att det e allt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0