Äggskal å topps.

Tilda har vart lite busig idag och mamma har vart lite sur för hon e lite deppig.
Så när Tilda vart i papperskorgen och dragit ut äggskal på golvet blev mamma inte glad! Och fem minuter senare så drar hon ner hela topps asken ut över hela badrumsgolvet å då tappade mamma tålamodet och Tilda fick en ordentlig utskällning å sen gick jag där ifrån. Efter ett tag så märker jag att hon inte kommit ut ur badrummet och det är väldigt tyst så jag går dit för att se efter vad hon nu hittar på för bus, och vad får jag se då?

Jo, hon sitter kvar där på golvet där jag lämnat henne efter utskällningen och hon sitter alldeles tyst å plockar i topps efter topps tillbaka i asken! Det var som om hon verkligen skämdes och visste att hon gjort fel och ville be om ursäkt. Jag blev helt paff när jag såg henne sitta där å kämpa, fick faktiskt tårar i ögonen. Lite dåligt samvete fick jag oxå för att jag blivit så arg på henne. Men jag satte mig ner på golvet brevid henne och i total tystnad så hjälptes vi åt att plocka upp alla tops och där efter kramades i jääääääätte länge!

image116

Gud vad jag älskar den här ungen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0