Älskar min älskling SÅ mkt!!

Han är så underbar min sambo, just nu har han sprungit iväg till centrum ( de stänger snart) fast änn han e super trött bara för att göra mig glad å nöjd. Jag var nämligen otroligt sugen på glass, så då offrar han sig för min skull å pringer iväg. Och det e inte första gg han gör så, nää det här händer typ varje helg. Men han klagar aldrig utan bara gör det och kommer tebax med ett leedne på läpparna. I just love him!! inte enbart för att han köper glass åt mig.

Jag kan titta på honom ibland å bli helt varm i hela kroppen, ett leende sprids över mitt ansikte å jag mår såååå bra. Jag mår värkligen bra med honom. Känner mig så lyckligt lottad över att ha hittat "den rätte" i så ung ålder. För tänk att folk går igenom hela livet utan att finna sin livspartner, så hemskt å jag hittade min när jag va typ 16-17 år elr nått. Hur sjukt som hellst. Och när vi var yngre så ville alla tjejer bli ihop med honom, han var riktigt populär bland tjejerna och jag kan känna mig ganska stolt ibland att det var jag som fick honom!! Jag fick honom på RIKTIGT för ALLTID! Och han vill lixom gifta sig med mig, han vill ha en familj med mig med många barn. HAN killen som alla ville ha, HAN älskar MIG

image115

Och jag älskar honom lika mkt! Han och barnen är mitt allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0