Anfådd, Anfådd och ännu mera anfådd!!

Asså guuuuuud va jobbigt allt e nu, snart orkar jag inte mer! Måste bara klaga av mig lite, önskar att jag hadde min bebis nu orkar inte bära på den här skrutten i magen länge till.

Jag sitter typ bara hemma för jag orkar inget annat och ändå bara av att sitta å göra nada så svettas jag som om jag sprungit maraton, har mjölksyra i ben och armar som om jag hoppat rep upp och ner i trappor och e allmänt helt slut. varje steg jag tar så hugger det och gör ont i magen, om jag ligger ner får jag andnöd och foglossningen gör sig gärna påminnd och så fort jag ställer mig upp efter att ha suttit så får jag samandragningar som heter duga :( .

Ja ush klaga kunde jag ju göra hahaha, men jag måste bara få göra det ibland, jag är en sån person som ofta inte säger att jag har ont å så, håller det för mig själv. Tycker lixom att det inte e nå synd om mig, jag har ju satt mig i den här båten medvetet osv...men ibland blir jag bara en gnällkärring!

Har så jäkla tråkigt å skulle så gärna göra nått, flera stycken har hört av sig å frågat om jag ska med hit eller dit å göra si eller så, visst det låter kul å jag vill hemskt gärna men min kropp klarar inte det! Min kropp säger nej. Och jag måste bli bättre på å lyssna på mig själv å min kropp, är ofta så att jag struntar i vad jag känner å bara kör på, fast nu e jag faktiskt rädd att jag ska stupa, och jag måste ju oxå tänka på att jag har ett litet liv i mig oxå.

Men jag kan lixom bli anfådd för de minsta lilla, som att lä på sig e ett helt projekt! Hur jobbigt som hellst. Till att börja med så e det inga av mina mamma kläder som passar längre (byxor) och det känns grymt onödigt å gå å köpa nya nu när det bara e några veckor kvar, så jag får klämma i mig i de som går. Och när jag äntligen fått på mig nått så måste jag sitta och vila i typ 15 min för att få tebax andningen och sluta svettas.

Jag blir till och med anfådd av att äta mat! Hajja de låter som om jag skulle va värsta grisen som bara kastar i sig mat, men så e verkligen inte fallet....

Nää nu bebis får du ta å komma ut!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0