ARG!

Är så jävla arg och upprörd!! Känner mig nästan lite hysterisk...jag känner att jag måste planera allt inför min förlossning och barnets ankomst nu, men min sambo verkar inte vara ett dugg intresserad.

HAr försökt en timme nu att typ prata förlossning ( då busar han med Tilda samtidigt), vilket e jävligt viktigt för mig för han måste veta vad jag behöver hjälp med. Men det gick inge vidare, han var för upptagen med annat! *arg*

Efter lite tjafs å bråk så lugnad vi båda ner oss å så började vi packa BB väska i stället.
Men det gick inge vidare de heller för mitt upp i allt så ringer han sin kusin å bjuder över honom å pratar om att gå å handla på systemet! FY FAN VA IRRITERANDE!!!

Det känns ju som ett jävligt härligt engaskemang från hans sida!
Det här e faktiskt jävligt viktigt för mig, det e nått stort och faktiskt ganska traumatiskt som äntar mig å det e väll inte konstigt att jag vill vara förberädd?? Eftersom jag inte va så berädd förra gången å det gick så snabbt (37 min efter vi kom in på förlossningen med blå ljus å sirener från ambulansen hadde vi en dotter).

Men sen kan det ju oxå vara sant som han säger att det bara e min hormoner som spöker just nu....lite svårt å se klart när man e mitt upp i det hela.
Men jag vet ju hur det är, jag ska snart bli mamma och måste "bygg" mitt bo.

IM NESTING FOR GOD SAKE!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0