Breakfast.

Good morning!
Så hae man överlevt ännu en natt då hahaha. Gick ock la mig ganska sent igår blev typ vid tre tiden, ville ju umgås med min älskling :).

Imorse gick jag å Tilda upp vid 9 tiden och åt frukost, idag blev det:
te, rostade smörgåsar med marmelad och ost.

Älsklingen ligger fortfarande å snarkar får se när han behagar att kliva upp :)

Vi kom iaf iväg och storhandlade igår, tog en taxi hem det gick på typ 160 kr (inte farligt alls tycker jag) så de löste sig till slut. Nu har vi mat igen för en månad framöver (om inte mer).

ilda hadde var jätte snäll med Annika hela dagen, allt hadde gått jätte bra. De hadde hyrt Bamse å myst en massa. Nästa gg sa hon att hon var redo för att ha henne över natten. Känns bra att veta att man nu har ännu en barnvakt i fall det skulle behövas .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0