Dagen idag....

Jaha vad har man gjort idag då?? Va i väg med en kompis till jakobsbergs centrum och gick runt i affärer och käka glass. Åt en bägare med pstage och pecan nöt kola=MUMS! Skulle kunna döda för att få det nu hihii.

Köpte även en svart handväska på wedins på rean för 250 kr. Billigt och bra! Tyvärr funkar ju inte min kamera så jag kan inte visa er hur den ser ut. imorrn ska jag till Vällingby Centrum med samma kompis hahah och då tänkte jag gå in på teknik magasinet å höra ovad somkan va fel på min kamera, min kompis kom på att det kan vara nått så simpelt som att de uppladdningsbara batteriet e slut och måste bytas ut. Så förhoppningsvis så köper jag ett nytt batteri imorn å så kan jag börja fota igen :)
En handväska var värkligen nägot jag behövde, har vart så van vid att bara använda skötväskan men nu börjar jag ju kunna dra iväg utan barn och då har jag ingenstans att lägga alla mina grejer, man går runt som en pack åsna med fickorna fullproppade med saker. Hemma har jag bara en jävla guld väska som jag införskaffade mig här för nått år sen när de va så inne med guld och brons, ett dåligt köp eftersom trenden snart var slut och jag knappt använde väskan. Det e ju inte ofta som man kan ta guldväskan ner till centrum lixom, lite svårt å matcha in i vardagen.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Svar: Lite svårt att förklara. men du går i alla fall in på redigera stilmall. Nästan överst står det bakgrund och inom parentes står det någon hemsida, där har jag klistrat in en annan hemsida. Tagen från t.ex. google. Som sagt. jättesvårt att förklara. men hoppas det hjälpte lite iaf :)

2007-07-01 @ 23:08:02
URL: http://Johannna.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0