Dagen idag

Ja vad har jag nu gjort hela dagen då? Inte mkt kan jag lova. Knallade ner till centan (centrum) och köpte mig en tidning och det som saknades till middagen, därefter satt jag på balkongen lyssnade på the voice, käka glass, å läste tidning i flera timmar! Vid 4 tiden gick min älsklig upp och vi städade lite, lagade mat som vi avnjöt till Narnia, den va bra faktiskt.

Därefter bråkade vi lite :( Känns inge kul. Ibland önskar jag bara att jag kunde läsa hans tankar, veta vad han verkligen tycker å känner.
Men nu e vi sams igen å han har dragit till jobbet. Tror att man bara behöver det där ibland, få skrika av sig lite.

Efter jobbet imorgon så åker Sony till min mamma å hämtar Tilda, han kanske sover där en stund och sedan drar de iväg. De skulle kanske åka till stan å möta Cem å Amanda så Tilda och Amanda skulle få leka lite å farsorna ta en kaffe. Om det inte blev av så skulle älsklingen ringa mig så vi kunde mötas i stan å ta en tripp till NKs barn avdelning å se om vi hittar nån rolig första dress till pojken i magen som vi kan ha med oss till BB.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0