Film tips!



THE HOLIDAY!!!

Jag vet inte hur många gg jag sett den här filmen, tycker fortfarande att den e sjukt bra. Måste dock varna er, det e en riktig tjej film men ÅÅÅÅHH så mysig. Och jag blir lika kär i Jude Law varje gg jag ser den. Jag e värkligen kär i karaktären han spelar i denna film på riktigt, arje gg han dyker upp i bild så kan jag inte låta bli att le ett sånt där fånigt (alldeles för stort) leende. Ja han e grymt snygg!! Så alla tjejer där ute, den här filmen kan jag varmt rekomender! SEE IT!!! SEE IT NOW!!!

Kommentarer
Postat av: Iluna

komiskt att de är samma soffa ;0) den som dom har i bege manchester som visnings ex??? finns massor av tyg att välja på....å så är den hemelsk skön....

2007-07-24 @ 21:22:39
URL: http://iluna84.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0