God morgon!

god morgon allihop, gick å la mig vid tolv tiden igår då låg min kille redan å snarka för fulla muggar så jag kunde inte somna, efter ett tag så kom John Blund iaf. Min lilla tjej gick jag upp med vid 8 tiden å åt frukost med.
Vi åt rostade smörgåsar med tomater (å lite salt å peppar på de) MUMS!! Älskar verkligen det, kan få i mig hur många smörgåsar som helst. Till det dracks det te ( med mkt mjölk) och god morgons tropiska juice, å så slank den obligatoriska järn tabletten ner oxå ;) .

Ska ringa Annika (tildas gudmor) vid 10 tiden idag för hon ville låna Tilda över dagen ( vilket jag inte säger nej till).
Då ska jag och älsklingen försöka åka och storhandla och om vi får tid över kanske vi hinner med det där bio besöket vi pratat om oxå.

Det e lite klurigt å få till det här med storhandling för oss som inte har körkort (har bil dock).
Man frågar folk i familjen men de tycks aldrig kunna slita sig, har åkt med grannen ibland men känns lite jobbigt att fråga hela tiden. Så nu antar jag att vi får ta en taxi hem ed varorna, det känns surt. Men mat måste man ju ha.
Skulle kunna handla här i centrum, men det e så jävla dyrt! 1 pkt blöjor kostar typ 150 kr å på wil
lys kostar de typ 95kr osv. F¨år se vad vi gör...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0