God morgon

Elr god för middag kanske jag ska säga. Min dag som barn fri har börjat och den började med en lååång sov morgon till ca 11:40 piiiiip. SÅ skönt att få sova ut. När jag öppnade mina ögon i sängen imorse så såg jag att solen sken där utanför och tänkte: Idag måste jag få doppa mig, ska leta reda på nått bad å dyka i!
Så jag gick upp, drog med mig en klänning att ha på mig idag och gick på toa å gjorde min morgon rutin. När jag kom ut därifrån å gick ut på ballen (balkongen :P ) för att ringa å säga godmorgon till Tilda så hade det till min besvikelse blivit mulet å blåsigt :( . Så det blev inge bad för mig idag, kanske lika bra det för jag vet inte hur jag hadde orkat att ta mig iväg, sitter här å svettas som en gris, har mjölksyra i hela kroppen, svårt att andas och e helt enkelt helt uttmattad efter att ha gjort vadå? Jo, klätt på mig!! Ja, det e helt sjukt alltså man klarar ingenting längre och en hel månad e det kvar tills den här rackar vill titta ut.
Ja så det jag har på min agenda idag då e en tripp till centrum (om jag nu orkar det ens.) Ska köpa mjölk å om det e nått som saknas till middagen (måste först komma på vad som ska lagas till middag) skulle oxå vilja köpa nån typ korsords tidning, med typ sånna här krypton å sånt. Det kan vara kul, ni vet en hel sida med en massa bokstäver så ska man hitta speciella ord bland alla bokstäverna å sen ringa in dem, sånt kan man slappa med idag hhahaha.

Jag åter kommer säkert senare å berättar hur min lilla dag fortskrider.....

Kommentarer
Postat av: A.

Va skönt o höra att jag inte är den enda som får mjölksyra i armarna bara av att kamma håret. Jag trodde helt ärligt att de va nått fel på mig o gick till doktorn, men det verkar ju som om det är normalt när man är gravid :)
Min bebis är beräknad 27 augusti, din då?
Om du känner för det så kan du ju svara till min email... annars ha det bra o lycka till!

2007-07-19 @ 23:07:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0