GONDWANA!!

image70


Måste bara presentera världens bästa Latin amerikanska reggae grupp: GONDWANA!
En av mina kära chilenska vänner introducerade dem för mig under gymnasie tiden å jag blev KÄR!! De e sååå sköna, blir alltig glad av att lyssna på dem, var även på deras spelning i stockholm för nått år sen å det var grymt bra. JAg och min kompis stod längst fram å sjöng med som tokar (tills vi förflyttade oss upp på högtalarna där vi va lika galna ;) ) Och jag hittade den här spelningen på Utube å blev lika lycklig som vanligt, det ryser i min kropp när jag lyssnar på den å jag kan inte sluta le :D Så jag vill bara dela med mig av min glädje till er med, så varsågoda ENJOY!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0