Idag.

Sa att jag skulle uppdatera om min vinst i monopolen här om dagen (spanaka aftonen) och har helt glömt bort det. För det blev ingen seger, grabbarna blev för fulla å spelet spårade ur, så ingen van helt enkelt, får ta en re-match med älsklingen nån dag.

Idag fick jag sov morgon, sony åkte med Tilda till farmor på morgonen å jag kom efter vid typ 1 tiden. Det var sagt att vi skulle gå å bada men så blev det målnigt och jag inssåg att det va en bit å promenera till stranden vilket jag förmodligen inte skulle ha klarat av så vi satt ute på svärmors inne gård å fikade, sen drog vi hem. Lagade mat (ungsbakad falukorv ) och tittade på film ( den vita masajen ). E de nån som vet om det e boken eller filmen den vita masajens återkomst som nyligen kommit ut? Jag har faktiskt inte läst boken men skulle vilja det, sambon har gjort det å sa att boken e jävligt bra. Blev oxå sugen på å läsa "inte utan min dotter" vet att jag börjat läsa den men inte avsluttat å attt den va jäkla bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0