Italiensk mat=Mums!

Va för ett tag sen å käkade lunch i gallerian, där längst ner på det italienska cafet. Och stod och tvekade på vad jag skulle beställa. Han som stod i kassan va en ung italiensk kille, såg ut å kunna va vilken kille som hällst inget speciellt med honom tyckte jag. Så när det var min tur så frågade jag lite om tips å råd om de olika rätterna, och så fort han öppnade munnen å svarade så blev han SÅ snygg! Han bröt nämligen kraftigt på italienska. Hahah och plötsligt va han bara helt oemotståndligt snygg :) Tänk va en liten brytning kan göra, undrar arför just italienska förknippas med att va så sexigt?? När jag fått min mat så satt jag och iaktog alla i personalen å till min förtjusning så märkte jag att alla var italienare med en sån härlig brytning, åååå gud va maten blev god, ååååå gud va de va trevliga, hit kommer jag definitivt igen :) hahaha.

image78

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0