Jaha då var man barn fri då.

Annika a.k.a "the god mother" var precis här och hämtade Tilda för en dag på stan.
Det är Annikas första gg som hon tar Tilda själv så Hon frågade om jag trodde att Tilda skulle gråta mkt när hon gick i väg med henne, men jag bara skrattade å sa inte en chans. HAhahha hon tycker det bara e kul å åka i väg med nån annan än mamma å pappa.

Men jag måste säga att det skär i hjärtat varje gång jag lämnar bort henne, känns alltid lika tungt och ensamt.
Ush, fast än jag vet att hon har de super bra å kul. Men det e väll så å vara mamma.

Nu ska vi se hur jag å min älsklig löser det här med handlingen.

Kommentarer
Postat av: Johanna

okeej. tack :) ska försöka.

2007-07-08 @ 14:40:04
URL: http://Johannna.webblogg.se
Postat av: Agnes

svar på kommentar: ja,hih, det kan var asvårt ibland :D nej, det vet jag tyvärr inte :/ men man kan kanske göra på samma sätt, man tar hela bilden namn och sätter där istället kanske :S har ingen aning...ledsen ^^

2007-07-08 @ 15:46:05
URL: http://lovelymee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0