Soligt idag

Ja, idag var det väldigt fint väder var lite halv tjurig på min kille från igår så jag hadde ingen lust att sitta inne, speciellt inte efter jag sett hur vädret strålade bakom gardinerna. Så trots att jag typ bara sovit 4 tim i natt så pratade jag med min kära vän Iluna och bjöd med henne å grabbarna på en bad dag. Det blev Nälsta badet, ingen av oss hadde vart där förrut men det va väll helt ok. Lite dyrt bara ( entre 60 kr ) för att plaska i en utomhus pool. Men det var bra att jag hittade dit för det e många gg jag velat åka iväg å badat men alla bad har legat för långt bort (orkar ju inte åka så långt nu för tiden) så nu kan jag bara hoppa på en buss typ 5 min så e jag redo för vatten plask med min dotter som ääääääälskar att bada. Vi hadde med oss matsäck idag, åt kyckling å potatis sallad. Tilda var helt galen i vattnet, ville att vi skulle hoppa upp och ner i vattnet hon och jag och när vi var i barnpoolen så fans det en iten rutchkana som hn blev kär i skulle åka om och om igen, det va kul att se att hon hadde så roligt :) Så var hon jätte fin i sin nya bikini oxå! Nä nu ska jag göra milkshake med min älskling å dega framför tv. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0