Tori and Dean in love

Kollade precis på Tori and Dean in love på kanal5. Tycker faktiskt att det e ganska roligt, kul å se hur de rika å berömda igentligen har det! Nästa vecka ska man få se när de tar emot sina första gäster på deras B&B, får se hur det går. Jag tycker renoveringen blev skit fin, men jag fattar inte riktigt hur de har tänkt att gå i vinst med allt. De har endast 4 rum och som jag förstår det så ska de själva bo där med hundar å deras ofödda barn, hur ska de få plats? Tycker redan att ett B&B borde ha mer än  rum men så ska de bo där i huset oxå....Ja det blir spännande å se hur de får ihop det! Jag e även nyfiken på å e hur hennes förlossning går, vi lär ju inte få följa med in precis men man vill ju gärna höra med deras egna ord hur allt gått osv. Snart ligger man ju själv där.

image69

Kommentarer
Postat av: Agnes

jag kollar också på det programmet :D tycker det är jätte bra, ja, jag har också undrat hur dom kommer få plats med allt.jaja vi får väl vänta och se tills nästa vecka ^^ ha det bra

2007-07-18 @ 15:25:23
URL: http://lovelymee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0