Vad ska man hitta på imorn då?

Är ju som sakt barn ledig imorgon, men vad ska jag göra då då? Har nämligen inga planer å har ingen lust å bara gå hemma å städa...det blir väll en del sitta framför datorn och bara slappa. Kanske ska dra fram Sex and the city boxen å ligga i mys byxor på soff locket å kika på den hela dan å kanske trycka i sig en massa godis. Det låter ganska skönt, jag ska ju vila upp mig :)

image79

Uppdaterar imorgon om vad som händer å sker, nu ska jag ta en apelsin å sen blir det väll sängen nästa.

Kommentarer
Postat av: Agnes

svar på kommentar: det var så lite så ^^ jag bor i skåne och igår så var det fint hela dagen, fast idag är det lite mulet, grått o trist :/

2007-07-19 @ 10:31:38
URL: http://lovelymee.blogg.se
Postat av: Anonym

ja kan ju säga att ja e grymt avis på dig, vill oxå ha en dag att bara fp slappa å inte göra nått speciellt...här sitte rja hemma me två gnälungarenzo vaccinerades idag, så han e inte så glad..
ha de skönt idag gumman

2007-07-19 @ 10:57:21
URL: http://iluna84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0