Vi e vakna.

Nu har vi vaknat, elr vi har faktiskt vart vakna sen 06 i morse. Gick upp å la mig på soffan med Tilda oCh tittade på pingu. Sen kom älsklingen hem fråN jobbet och vi pratade å blev sams efter ett bråk. känns skönt, hatar att vara osams. men nu är man nykär igen och allt känns så bra så! Solen kiner ute å jag drog på mig en klänning, men efter att ha suttitt ute på balkongen en stund så märkte jag att de blåste ganska kallt, men nu byter jag inte om, får dra på mig kofta å leggings om det blir för kallt.

Har inga planer för idag, men känner faktiskt att jag nog skulle orka åka iväg å göra nått idag, kanske ska dra iväg å leta dop present till lille Enzo som ska döpas 11/8.

Dagens frukost: 2 rostade smörgåsar med marmelad och ost, en stot kopp te!

Have a nice day foks!

Kommentarer
Postat av: Elin

Vad gott det låter med rostade smörgåsar med marmelad och ost! Ska ta och rosta lite bröd nu tror jag allt... Såhär 22.30 - en måndagskväll! Jag brukar följa med lite i din blogg, du har en intressant blogg. Hoppas allt är bra med er!

2007-07-30 @ 22:37:58
URL: http://elinmelwinsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0