Vi vände...

Hadde tid på mvc idag 11.30.
JAg vaknade vi 10 tiden å va super stressad. Hoppade snabbt in i duchen, slängde på mig kläder å lite smink å slasade i mig en taldrik fil å musli. Sen sprang vi iväg hela familjen i regnet till tåget. När vi kommer till stationen har jag så mkt samandragningar och har mjölksyra i hela kroppen för att jag stressat så å till råga på de så funkar inte rulltrappan så vi får gå å vänta på hissen (som preis åker upp när vi ska öppna dörren!). När vi kommer upp så visar det sig att tåget vi skulle ta inte gick (alltså skulle vi bli lite sena). Sen blir det tåget som vi skulle ta försenat å försenat, Tilda e super trött å vägrar somna, skriker för fulla muggar å sambon vill vända hem. Så det gör vi, jag ringer min Bm och bokar om min tid tills på måndag. För så bra gick det för oss att komma iväg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0