Vilken tjuv jag e!

Vilken tjuv jag e! Snodde denna lista från nån nyss för att jag tyckte den va lite rolig. Hoppas inte att det e nån som blir sur på mig nu, hoppas att de kan ta det som en komplimang istället.....


Nämn något som gjorde dig glad igår
: Att min älsklig köpte mina favorit kakor till mig :P

Vad gjorde du kl 08 imorse? Låg och drog mig i sängen.

Det sista du sa högt? Hör du vad jag säger!? AJ AJ!!

Vad har du druckit idag? Te, juice

Vad var det senaste du köpte? Lunch i fredags

Vad är det för väder hos dig nu? piss regnar!

Godaste glassmaken? Pistage!

Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Ja, det kan väll hända...

Sover du tungt? Nää absolut inte.

Drömmer du mardrömmar? Det händer...

Favoritklädsel? Mjukis byxor och ett tajt linne!

Favoritlåt just nu? ja, du bra fråga....

Vad gör dig glad? Min dotter!

Sommarplaner? Vara hemma å vänta på att bebisen vill ploppa ut!

Spelar du ngt instrument? nope

Morgon eller nattmänniska? Morgon...

Vad är viktigast för dig? Mina barn och min familj!

Är du kittlig? nä inte ett dugg, älskar att bli kittlad under fötterna å så.

Snarkar du? nä...

Stjärntecken? skorpion

Stökigt el välstädat?
välstädat gillar jag men det e en annan fråga om jag alltid har det så!

Längtar du mest efter just nu? Bebisen i magen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0