This is me!

This is me!


Ok ok ok jag vet att jag sa att jag skulle fösröka va anonym osv, å så här gick det med de hahaha.
Nää men jag kikade runt lite och kom fram till att det är mkt mer intressantare och roligare att läsa och följa någon som visar bilder osv. Det blir mer personligt så. JAg ska försöka vara ärlig ändå :)

Så det här är jag! KAnse inte den mest smickrande bilden men den får duga, bilden togs i sep 06 när vi var på familje semester på zakynthos grekland.

Jag är alltså en tjej på 21 år som bor i stockholm med min sambo och vår dotter Tilda på 16 månader och en bulle i ugnen som beräknas ploppa ut 16/8. Så om ca 2 mån är man 21 år å två brans morsa....shit det låter läskigt! Ja som ni ser så har man legat i ;) Det blir exakt 1,5 år mellan barnen, det känns både bra och dåligt. Det lär nog bli jobbigt men jag tror oxå att det är mkt fördelar med att de är så jämn gammla, de kommer lixom alltid ha varndra och aldrig vara ensamna :)

Nää nu håller min rygg på å dödar mig så jag måste sluta.
Längtar verkligen tills på Onsdag då jag ska på 50 min spa massage för gravida på axelssons spa= UNDERBART!!

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0